SAKARYA ÜNİVERSİTESİ Kurumsal İletişim Koordinatörlüğü Yönergesi BİRİNCİ BÖLÜM Amaç, Kapsam, Dayanak ve Tanımlar Amaç MADDE 1 - Bu Yönergenin amacı; Rektörlüğe bağlı faaliyet gösteren Sakarya Üniversitesi Kurumsal İletişim Koordinatörlüğünün amaçlarını, görevlerini, faaliyet alanlarını, yönetim organlarını, çalışma usul ve esaslarını düzenlemektir. Kapsam MADDE 2 - Bu Yönerge; Sakarya Üniversitesi Kurumsal İletişi… Devamı >>
Sakarya Üniversitesi’nin görsel kimliği marka tescili ile korunmaktadır. Üniversitemizin tüm basılı ve elektronik iletişim çalışmalarında, görsel kimlik kılavuzunda belirtilen görsel standartlara eksiksiz bir biçimde uyulması gerekmektedir. Bu standartlara uygunluk, kurumumuzun en değerli unsurlarından biri olan kurumsal imajımızın korunmasına katkı sağlayacaktır. Tutarlı ve bütünleşik bir iletişim diliyle hem iç hem de dış hedef kitleler nezdinde güçlü, g&… Devamı >>
Sakarya Üniversitesi İletişim Koordinatörlüğü, üniversite genelinde yürütülen iletişim faaliyetlerinin etkin, hızlı ve düzenli bir biçimde gerçekleştirilmesini amaçlayan birimdir. Koordinatörlük; kurumsal tanıtım, medya ilişkileri, iç ve dış iletişim süreçleri, görsel tasarım, dijital duyurular ve etkinlik organizasyonları gibi birçok alanda hizmet sunmaktadır. Hazırlanan Hizmet Envanteri Tablosu, birim tarafından sağlanan tüm hizmetl… Devamı >>